20 Ocak 2008 Pazar

konudan konuya atlıyorum, farkındayım, ama bir sorum olacak. daha önce hiç evlenen var mı aranızda, benim bir sürü arkadaşım evlendi ama hiçbiri bana nikah için gün almanın eziyetlerinden bahsetmemişti. efendim, gidiyorsun, sana nüfus cüzdanınızı yenilemen gerekiyor diyorlar, anlatamıyorsun, ben zaten evlenince bir daha değişecek bu meret, niye yenilemem lazım, hiçbir açıklama yapmadan sıradaki diyorlar. sonra bir sağlık raporu istiyorlar, yeni fotoğraf vs, tamam bunları anlıyorum ama bir de nikah salonunda 15 dk konuklarımızı ağırlamak için istedikleri fahiş fiyat dudaklarımızı uçuklatıyor sevgilimle. zaten yeni bir hayat kurmak için yaptığımız onca masraf, mağaza mağaza dolaşıp eşya beğenme seansları, elindeki listenin eksilmek bir yana zinhar artması yeterince can sıkıcı değilmiş gibi bir sürü prosedürün ortaya çıkması vs vs....
daha ev aramaya başlamadık efendim, çilemiz uzun süre devam edecek gibi görünüyor.

3 yorum:

Elif Derviş dedi ki...

Bence bunda da eğlenecek çok şey bulabilirsin eğer istersen :) Biz çok eğlenmiştik eşimle. Üstelik ikimiz de deli gibi çalışıyor (ben haftada 7 gün, o da 6) ve akşamları 9 gibi işten çıkıyorduk. Ama yine de çok keyifliydi şimdi düşündüğümde...sanırım olayın tam içindeyken göremiyor gğzelliklerini insan. Neyse...kolay gelsin :) ve şimdiden tebrikler tabii.

Sera dedi ki...

hiç anlamam öyle şeylerden. evlilik zaten kabus gibi bir kelime gibi geliyor. böyle zırva bürokratik işlemlere takma bence, sen mutluluğuna bak :)

Unknown dedi ki...

sevgili köşenin delisi, aslında dediğin gibi keyif alınacak o kadar çok noktası var ki...
sanırım ben biraz da yıllardır kendimi korumaya aldığım kabuğumu kırmanın zorluğunu çekiyorum, ama geçekten keyifli yanları var...
Sevgili Sera, ah şu bürokratik işlemler olmasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...