7 Şubat 2013 Perşembe

hamilelik günlüğü

Ben cidden hamileliği çok sevdim, miniğim karnımda pıt pıt oynadıkça mest oluyorum. Şimdilik dışarıdan pek hissedilmiyor ( ya da eşim çok algılayamıyor) ama özellikle gündüz 10-11 arası ve akşam 9-10 arası bildiğin içeride kıyametleri koparıyor, her bebek rutiniyle gelirmiş ya, bizimki de bu saatlerde uyanık olacak sanırım.
Onun dışında eksikleri alıyoruz yavaş yavaş, kıyafetleri neredeyse tamam, kremiydi, beziydi kampanyaları yakaladıkça stokluyoruz. Bazı eşyalar kuzeninden gelecek, onların da yanına tik koyuyorum, geriye kaldı odası ve arabası, daha 27 haftalık olduk, son aya doğru alalım diye bekliyoruz. Belki ben doğum iznine çıkıp evle daha çok ilgilenebilecek duruma gelince yaparız.

Onun dışında arada alien gibi hissediyorum, çok kilo almasam da karnım kocaman oldu, artık dışarıdan da "aa, hamile misiniz? cinsiyeti ne?" gibi tepkiler gelmeye başladı.

Gestasyonel diyabet (gebelik şekeri) çıktığı için sıkı bir diyete başladım, bazı yiyecekler kesinlikle yasak ama onlar dışında listemde her şeyin yanında "doymazsan eğer biraz daha yiyebilirsin" notu var.

Hamileliğin tek sevmediğim yanı zaten ağır olan uykumu biraz daha da ağırlaştırması, uykuya doyamıyorum, elime her kitap alışımda 3-5 sayfa sonunda sızıyorum. Geçen gün uyumayayım diye masada okumaya başladım, orada da uyuma kapasitem varmış, anladım.

Eskisi gibi okuyamıyorum ama yine de not alalım buraya

Ocak 2013 kitapları

  • Sisters brothers
  • Limoni ölüm
  • Türkan Şoray- Sinemam ve ben
  • I've got your number (evet, chick lit ve evet, utanıyorum)

Şubat 2013 (ilk 7 gün)
  • Yedinci Gün
  • Gölge Hırsızı
Sağlıkla gel kızım...




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...