20 Kasım 2012 Salı

kısa kısa

hayatımda en az kitap okuduğum döneme girdim, her kitap elimde sürüm sürüm sürünüyor ama geçerli sebeplerim var kendimce. bir aksilik çıkmazsa mayıs başında çekirdek ailemize minik bir kız bebek geliyor :) Şimdilik bana çikolata yedirmiyor, yediğim ekşili acılı yiyeceklerin haddi hesabı yok. Hayatımda ilk kez kilo alacağım derdi olmadan hapır hupur yiyorum. Onun dışında yuvarlanmaya başlayan göbeğim, 24 saat bebekten bahsedebilme kapasitem ve bunun getirdiği sıkıcılığımın yanı sıra hiç doyamadığım uykularım var.
bebek dışında okul devam ediyor, uyumaktan sosyalleşememe problemi var inceden, kimin önerisiyle başladığımı hatırlayamadığım Castle ve The Lost Room var. İzlediklerim okuduklarımdan fazla mı acaba bu aralar?

2 yorum:

kurtlu kitap dedi ki...

tebrikler deniz :) 9,5 aylık anneden bikaç tavsiye: uykularının kıymetini bil, doyasıya uyu, eşinle başbaşa ne yapmak istiyosanız bolca yapın, ekşili acılı ye ama son aylarda mide yanmaları için muhakkak çantanda sakız bulundur(ilaç kullanmak istemediğimden ben bu problemi sakızla bi güzel çözmüştüm)ve hamileliğin tadını çıkar. ben çok sevmiştim o dönemi. hele kıpırdamaya başlasın minik kız sen de daha çok seveceksin eminim :))

Unknown dedi ki...

Özgecim, çok teşekkürler :) işin ilginç yanı hamileliği ben de çok sevdim, tavsiyelerin kulağıma küpe olacak, sakız taşımak cidden çok iyi fikirmiş :)
tekrar teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...