30 Kasım 2012 Cuma

kısa kısa sanal kitap fuarı

Artık eskisi gibi okuyamıyorum diye bu sene Idefix'in sanal kitap fuarına burun kıvırmıştım ama Gizem alacağın kitap varsa beraber alalım deyince "Emrah Serbes'in yeni kitabı çıkmıştı di mi?, en iyi elli kitaba da bakmak gerek" vb. gerekçelerle yine daldım siteye. Farkında olmadığım şey ise hormonlarımın normal çalışmadığıydı. Önce şu ajandayı gördüm. Tipini yediğim ajandaya dakikasında aşık oldum tabi.
Ondan sonra adını duyar duymaz mutlu olduğum Kış Masalları geldi. Hamilelik ve doğumla ilgili de kitap bakmak gerek bir de hediye alayım filan derken kitap sayım beşe çıktı.
Dört günlük bir bekleyişten sonra nihayet bu sabah kargomuz Gizem'e gelmiş, günün müjdesi oldu. Fotoğraflarını çekip yolladı hemen, sayesinde fotolu kitap postu yazabildim. Eski performansıma göre şaşılacak kadar az sayıda ve farklı içerikte kitaplar bunlar, olsun. Bol kitaplı, bol gezmeli güzel bir hafta sonu olsun hepimize.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...