27 Ağustos 2012 Pazartesi

the five year engagement

malum bu aralar boş vaktim çoktu, gerekli gereksiz her kitabı okuma, her filmi izleme özgürlüğü veriyor bu kadar boş vakit. ben de fırsattan istifade "the five year engagement"ı izledim.işte afişi de budur.
başrollerini Jason Segel ve Emily Blunt paylaşmış, romantik komedi izleyeyim diye düşünüyorsanız aman bulaşmayın, filmin yaklaşık 30-40 dakikası oldukça depresifti hatta karanlık bile diyebiliriz. Resmen üstlerine mutsuzluk yağdı. Oysa filmin başı öyle miydi?
Filmin başı ve sonu gayet romantikti ancak komedi anlayışı hala garip sesler çıkarmak ve bilumum sakarlıklar olan filmler nedense beni hiç güldürmüyor. Bu filmde de sakarlık bolca işlenmişti tahmin edersiniz. Ancaaak "elmo" ve "cookie monster" sesiyle hem etraftaki veledi güldüren hem de ilişkiyi irdeleyen konuşmasıyla emily blunt ve kızkardeşi rolündeki oyuncu, garip seslerle ilgili önyargımı kırdı biraz. filmi izlemeseniz bile o sahneyi bulup izleyin.
Sonuç olarak hiç haddim olmayarak filme on üzerinden beş veriyorum, kalk daha iyisini çek deseniz çekemem orası ayrı. Filmi cidden boş vaktiniz çoksa öneririm. p.s. film aşırı uzun, yaklaşık 2 saat 15 dakika sürüyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...