23 Nisan 2012 Pazartesi

Bir kitap fuarının ardından...

Biz geçen cuma bütün kızlar artı bir Özgür toplanıp kitap fuarına gittik, daha doğrusu biz kızlar olarak gittik, Özgür bizi orada buldu. Serkan olayın vehametini öngörüp paramızı dikkatli harca hayatım diye uyarmaya çalıştı ama ben bir adet Tazmanya canavarına dönüşmüştüm bile. Bakınız ganimetlerim bunlar.
Söylemezsem olmaz, fuar inanılmaz kalabalıktı, okullar gruplar halinde öğrencileri getirmişler. İçeri girer girmez bir sürprizle karşılaştık, Çocukluğumuzun yazarı Muzaffer İzgü'nün imza günü vardı, hemen sıraya girdik, imzamızı aldık. (kitap "Zıkkımın Kökü")
Artemis inanılmaz kalabalıktı. Çok oyalanmadan alacaklarımızı aldık. Hugo Cabret'e bayıldım bu arada.
Esas hedefimiz Domingo'ydu, işte insanlıktan çıktığım an da buydu. Bu noktadan sonra Özgür kitapları taşımama yardım etti.
Metis
Sanırım en çok oyalandığım stand Ayrıntı'ydı. Mesela Koleksiyoncu'yu okuduğum halde seriyi tamamlamak için aldım. Daha alacaklarım vardı ama ayırdığım bütçe bitmek üzereydi, üç tane kitabı gözüme kestirdim.
Bilgilendirici kitaplar, doğrusu bir edebiyat mezunu olarak buradaki dedikoduların çoğunu duymuştum ben. Yine Domingo.
Ben ve 18 adet kitabım eve sağ salim vardık. Emeği geçen ve benim canavarlığıma şahit olan Gizem'e buradan teşekkürü borç bilirim. (bunu yazmam için hiçbir baskı görmedim, yooo)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...