25 Şubat 2012 Cumartesi

kısa kısa

- 18 yıl aradan sonra tekrar Anadolu Lisesi sınavına gireceğim ey blog, tek problem bize 20 gün önceden haber verilmiş olması, dolayısıyla çok çalışmam lazım çoook, üstelik içimde bir gram çalışma isteği yok. Avantajları ve dezavantajlarını kafamda tarttığımda hemen hemen eşit gelmeleri de çalışmama ket vuran sebep olabilir.
- Bugün Yaseminle Dukan diyetine başladık, Esracığımın gazıyla da iyice heveslendim. ben daha önce bir kere denemiş, öğlen hapır hupur elmamı yemiş oturmuştum. bakalım şimdilik fena değil. Akşam da yürüyüş yapacağız. Sabah kahveme krema değil, yağsız süt ekledim ve kahvaltıda yulaf kepeği, süt ve beyaz peynirle kendini krep sanan bulamaç yaptım, afiyetle de yedim. acıktıkça ayran içip dengeleyeceğim. hayatım boyunca bir sürü diyetisyene de gitmiş biri olarak ilk kez ekstrem diyet denediğimi belirtmezsem çatlarım. - Evde o kadar çok ıvır zıvır var ki, hiçbir şeyi bulamıyorum. evin yarısını çöpe atıp her şeyi yeniden düzenlemem gerek. hangi evde 36 bedenden 48 bedene kadar kıyafetleri barındıran bir dolap olur allah aşkına? kağıtlar, evraklar, sınavlar, ıncık cıncık notlar ve incik boncuk kalabalığını hiç saymıyorum bile. Mart ayı sonuna kadar halletmiş olmam gerek bu işleri.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...