30 Temmuz 2011 Cumartesi

sen de yaz yaz yaz...


uzun süre yazmayınca bir boşluk hissediyorum ama yazacak pek bir şey yok aslında. hayatım çok sıkıcı olduğundan değil (ben kendi kendime pek eğleniyorum) yazacaklarım hep yazdıklarım olduğundan.
yine de kısa kısa geçeyim.
- sevgilinin maç sevdası yüzünden bir türlü izleyemediğim Behzat ç. dizisini izlemeye başladım. önce itinayla kitaplarını okudum, sonra bir haftada aralıksız 23 bölüm izledim. malesef sonunu bilumum yerlerde geçen spoilerlardan biliyorum ama çok gerçek bir dizi, bir şekilde o birbuçuksaat nasıl geçiyor anlamıyorum. (Aslında haftada bir yayınlanan bir dizinin nasıl o kadar uzun olduğunu da anlamıyorum)
- daha az kahve/kola/kafein tüketiyorum. şu yüksek şeker zımbırtısından beri çikolata da yemedim. mutluyum. kendi kendime diyetimi sürdürüyorum. sonuçları almaya başladık bile. (kendi kendime derken irademi kastettim, yoksa bir diyetisyenden yardım alıyorum, şeker varken beslenme nasıl olmalıdır konusunda cidden bilgilenmeye başladım)
- ilk kez tatilin keyfini çıkarıyorum, henüz ayaklarımı suya değdirmiş olmasam da dinlendiğimi hissediyorum. bir şekilde arınıyorum. kendimle, bitmektükenmekbilmez iç hesaplaşmalarımla barıştım.
- elimizde seri halde game of thrones var ama kitapları okumak için nedense bekliyorum, sanki doğru zaman değilmiş gibi. beklesin, kaçmaz ya...
- bir de yüzme olimpiyatlarını izliyorum eurosportta. tek sevdiğim spor yüzme sanırım.
benden bu kadar...


p.s. image www.mycathatesyou.com gibi bir şeydi.

2 yorum:

sattsumma dedi ki...

Game of Thrones'u senden duydum, senden önce izlemeye başladım :) Ben yoğunlaştım, işim yok ama o kadar yoğunum ki... :))

Unknown dedi ki...

Burhan altıntop gibi olmuş, ben aslında yoğunum, yoğuuuuum ben :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...