7 Temmuz 2011 Perşembe

cozutmanın haddi hesabı yok

iki gündür yok bu ay doğum günüm var, yok giyecek hiçbir şeyim yok vb bahanelerle kendimi alışverişe verdim ama öyle böyle değil, misal aldığım iki tane elbise anca tunik olur bana, olsun dedim yine aldım. kredi kartımın limitlerini çok zorlamasam da tutumlu olmamız gereken bir dönemde biraz fazla açıldım sanırım. dört elbise, bir pantolon, bir etek, iki tshirtle bu yaz yapacağım tüm alışverişi bitirmiş bulunuyorum(dur inşallah)...
Bospa'ya sevgilerimi iletirim.

2 yorum:

Eliff dedi ki...

İndirimleri görmeden büyük konuşma istersen :) Güle güle giy hepsini...

Unknown dedi ki...

teşekkürler, daha güzelleri size inşallah :)
indirimlerde bana bir şey olmuyor ki :( biraz büyük bedenim, o yüzden bulunca hemen alıyorum bir görgüsüzlük nişanesi olarak :) şaka bir yana, mango ve zara bedenlerini az daha küçültürse kafayı yiyeceğim :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...