19 Kasım 2008 Çarşamba

okuma listesi


bana iki ay yetecek kadar çok kitap almışım şu son 15 günde, efendim bir kitap fuarı vardı Karşıyaka'da ve feci indirimler vardı, kredi kartımı bu işe ayırmaya karar verdim. Ayrıca yaklaşık 6 aydır bekleyen bir Pandora listem vardı, dayanamadım, onun da siparişini verdim. öncelikle ihsan oktay anar'ın bende olmayan bütün kitaplarını aldım, hatta yanlışlıkla hiç tanınmamış bir yazarın oğullar ve rencide ruhlar diye bir kitabını bile almışım. işte listem:
1) Kitab-ül hiyel - İhsan Oktay Anar (halen okumaktayım)
2) Amat- İhsan Oktay Anar (okudum bitti)
3) Efrasiyab'ın Hikayeleri - İhsan Oktay Anar (beklemede)
4) Oğullar ve Rencide Ruhlar - Alper Canıgüz (beklemede)
5) Truvalı Helen (halen okumaktayım)
6) What I talk about when I talk about running - murakami (bir solukta bitti, okudukça koşasım geldi, kitabı bırakıp koşamadım ama)
7) Destina- Mine G. Kırıkkanat (beklemede)
8) Sex and the city (evet, arada chick-lit takılıyorum, bu arada okudum bitti)
9) Sessiz ev- Orhan Pamuk (beklemede)

bu kadar kitap beklerken demin Sera Hanım'ın blogunda anlattığı İskambil Kağıtlarının Esrarı'na kaydı aklım, alıp okumalıyım diye, Allah akıl fikir versin bana.



bu arada yarın "Issız Adam"ı izleyeceğiz Hande'yle. Mustafa'yı da izledim ama yorum yok, ben Atam'ı her haliyle çok seviyorum.



4 yorum:

Sera dedi ki...

İskambil Kağıtları'ndan bahsederken pek insanların ilgisini çekmez, naif kaçar diye düşünmüştüm ama ben yazdıktan sonra pekçok kişinin kitabı merak ettiğini öğrendim. ilginç.
Mustafa belgeseli hakkında ben de yorum yazmak istemedim. Belgeselin bazı bölümleri tuhaf geldi bana. Sana katılıyorum, Ata'yı her haliyle seviyorum. Filmin adını da yetersiz buluyorum ayrıca. "Onun insani yönlerini anlattığımız için adını Mustafa koyduk" demişler ama onun Kemal Atatürk adını aldıktan sonraki zamanları insani değil mi yani? Neyse uzatmayım lafı. :)

Unknown dedi ki...

kitabı o kadar güzel anlatmışsın ki, hele yorumlarda bazı kısımları küçük prens'i andırıyor demişsin ya, aklım fikrim kitabı alıp okumakta. üç kitapçıya baktım İzmir'de, bulamadım. haftasonu da bulamazsam kargo parası filan demeden pandora'ya sipariş vericem:)
mustafa konusunda katılıyorum, ama fazlası da var, son zamanlarına çok takıldım ben de. gebel olarak farklıydı ama ne biliim, yemek güzel olur ama ağızda ekşimtrak bir tat bırakır ya, onun gibiydi.

Ludmilla dedi ki...

"What I talk about when I talk about running " bu yaz spora başlamışken abim bana bu kitaptan iki sayfacık yollamıştı, o zamandan beri gözüm bu kitapta :)

Kitab-ül Hiyel tek okumadığım İ.O.A. kitabı, en son Efrasiyab'ın Hikayelerini okumuştum,The Fall ile üst üste güzel olmuştu, biraz vakitçe genişleyince okumanı öneririm özellikle Ölüm'ün hikayeleri çok güzel.

Alper Canıgüz benim listemde de var, inşallah bi gün sıra gelecek.

Bu arada sanal kitap fuarı başlamış bulunmakta idefix'te, oradan listeleri daha ucuza alabilirsin misal Ayrıntı'da %40 indirim var.

Unknown dedi ki...

Kitab-ül hiyel'i inceliği sebebiyle yolda okumaya başladım, dili biraz ağır olduğundan yavaş ilerliyorum ama yol nasıl geçiyor anlamıyorum bile, çok güzel. Efrasiyab'ın hikayeleri sırada:)
idefix'e de göz atıcam ama kredi limitimi tükettim, alamam herhalde...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...