1 Kasım 2013 Cuma

kısa kısa 63452

En son temmuzda yazmışım, Nehir varken pek vakit bulamıyorum. Sahi bebekli anne bloggerlar nasıl vakit buluyorlar. Ben yine kısa kısa özet geçeceğim kendim için çünkü zehir gibi sandığım hafızam artık hiç de zehir gibi değil.

Öğrencilerim gelmişti bebek ziyaretine, çok mutlu ettiler beni.


Babalı kızlı çok mutlular....


Arada kıskanıp ben de kaynak yapıyorum.


Anne çok yoruldum, haydi eve gidelim bakışı...



Latife Hanım anı evi, hem evimize yakın hem de yeşil diye çok sık gidiyoruz.

Kızımın yavuklusunu gördünüz mü?


Hiç beklemediğim anda çok yakın bir arkadaşım Nehir'e hediye gönderirken bu kupayı da yollamış, bayıldım :))


En sonunda astım bu miniği de...


Bitmek bilmeyen kış hazırlıklarım var... (volume 1)



 İşe başladığım ilk gün! 5,5 aydır doğum iznindeydim, döndüğümde yeni bir okul, yeni bir çevre. Öğretmenler odası manzarası...

Kış hazırlıkları volume 2

Aşılar, sanki benim canım daha çok acıyor her aşıda.


Biraz daha kış hazırlığı...


Nasıl da koruyup kolluyor kardeşini...


Süt problemleri, unutmak istediğim evhamlı anlar. Börülce ye, süt yapar tavsiyesi üzerine yaptığım salata.


Bir uğur böceği buldum.


Menemen, İzban yolculuğu, buhran.


 Bayram sürprizi, baykuşlu ayna.
Babalı kızlı

Menemen'den çıkış, oleyyy!


 29 Ekim kutlamaları, öyle güzeldi ki...


Evde hep yan yana takılıyorlar :))


Menemen'den çıkarken öyle mutlu oluyorum ki...

İbeking'in mutluluk fabrikasından gelen minnoş ıvır zıvırlar :))

Son 3 ayın özeti bu olsun:)
Bir de bugün kızım ilk dişini patlattı, bir huysuzluk, ağlama halleri.
Olsun, çok şükür
1 Kasım 2013

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...