14 Şubat 2010 Pazar

ışınlanalım bilim adamları, lütfen!

uykuyu çok severim ben, öyle böyle değil ama, bıraksalar 24 saatin 18'inde uyurum bu yüzden çocukluğumdan beri beklediğim teknoloji ışınlanmadır. Saat 6'da bir yere mi gitmen gerekiyor, 6'ya 1 kala oraya ışınlan bir de hava at bak 1 dakika erken bile geldim diye (evet, her yere geç kalırım ya da soluk soluğa zar zor yetişirim) ya da evde sıkıldın mı, ben bir NYC yapayım, 1 saate gelirim beybi deyip vın kaç ! hem trafik problemi kalmaz, ayrıca araç kullanımı olmayacağı için çevre kirlenmesi ve küresel ısınma problemimiz ciddi oranda azalır. Eh, bir fikirle dünyanın en ciddi sorunlarından ikisine çözüm buluyorsun, ne duruyorsunuz bilim adamları, çalışın!

Not: Trafik konusunda İzmir halkı beni çok güldürüyor. Yıllarca İstanbulda yaşamış biri olarak söylüyorum, trafik akarken sadece çok araba var diye bir yere beş dakika daha geç gitmek trafik değildir, trafik çok kötü diyeceksen arabanın motorunu durdurup beklemeye başlarsın, bazen ne kadar süreceği belli olmaz, bir saat, üç saat artık orası hava koşullarına ve yoğunluğa bağlı.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...