22 Şubat 2009 Pazar

geçmişe sarılmak

masaüstü bilgisayarım artık verimli çalışmadığından laptop alma yoluna gitmiştim, dün gece 3'e kadar orada birikmiş ve aralarında seçtiğim 12 gb'ı loplopuma transfer ettim, yıllardır göremediğim eski bir dostumla buluşmuş gibi oldum, 2001'den beri tuttuğum günlüğümü okudum sabahlara kadar ve bir telefon konuşmasını üç sayfa boyunca anlatan sabrıma hayretler ettim. aylardır dinleyemediğim şarkılarıma, artık orada olduğunu unuttuğum ve ben bunları ortaya çıkarsam rezil olursun temalı fotoğraflar buldum, mesela Tolga'nın bir tencere sarmaya saldırdığı an gibi :)

geçmişime tutunmayı çok seviyorum :)

hatırladığım en ilginç şey ise ben iki yıl boyunca durmadan deep purple- soldier of fortune'u dinlemişim, yıllardır dinlememiştim, kulaklarım bayram etti.

ve şu fotoyu buldum
bebek deniz :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...