13 Ocak 2009 Salı

picus


bir zamanlar ben üniversitedeyken bir Picus vardı, popüler bir edebiyet dergisiydi. hatırlayan var mı? geçen bayramda Antalya'ya gidene kadar ben de unutmuştum açıkçası, annemler evi taşırken dergilerimin çoğunu atmışlar ama bulduğum birer adet Picus ve Popsi dergileri bana ortaokul ve üniversite yılllarımı hatırlattı. ben lise ve üniversite yıllarım boyunca her yaz tatilinde sabah 6'da kalkıp deniz kenarına yürürdüm, biraz yüzdükten sonra kurumayı beklerken üzüm yiyip Picus okurdum:) (evet, çok heyecanlı bir hayatım var)

öyle işte, aklıma geldi, resmini çekmiştim.

oda dağınık biraz, he zamanki hali.

2 yorum:

Sera dedi ki...

evet maalesef kapandı o dergi. edebiyat dergilerinin işi daha zor türkiyede.

SERAP dedi ki...

Ben de eskilerini okuyorum arada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...